icon-youtube

Enthousiast, betrokken en duidelijk, dat typeert mij als leidinggevende in het
onderwijs. Ik houd er van om samen met collega’s complexe(re) vraagstukken
binnen onderwijsorganisaties aan te pakken. Mijn kracht ligt in het
analyseren, ordenen en richting geven binnen kaders, met altijd de
ontwikkeling van de leerling voorop. Zij verdienen onderwijs dat recht doet
aan hun mogelijkheden, waarin hoge verwachtingen en talentontwikkeling
centraal staan.
Als leidinggevende stuur ik met een coachende, nieuwsgierige houding: zacht
op de relatie maar helder in de boodschap. Met mijn sociale en positieve
instelling weet ik gemakkelijk verbinding te maken en creëer ik een open en
veilige werksfeer. Ik ben energiek, bevlogen en weet collega’s te inspireren
tot groei, ontwikkeling en verandering.

CV

Werkervaring

Interim teamleider bovenbouw HAVO bij Het Lyceum Rotterdam

2023-Heden

- Organisatie onderwijs & examens bovenbouw havo en vwo - Leidinggevende docenten exacte vakken, maatschappijleer, filosofie en frans 
- Aanspreekpunt voor ouders & leerlingen 
- Portefeuillehouder Examencommissie, onderwijskundige ontwikkeling & organisatie bovenbouw 
- Voorbereiding inspectiebezoek maart 2025 Opdracht: verhogen doorstroomsnelheid bovenbouw en veranderopgave pedagogische aanpak bovenbouw havo. Optimaliseren roosterproces en organisatorische processen in de school. Voorbereiden en uitvoeren inspectiebezoek havo-afdeling 

Interim teamleider VMBO GL bij Zone College Twello

Maart 2023 - Juli 2023

Opdracht: waarnemend teamleider afdeling VMBO GL. 
- Dagelijkse aansturing docententeam 
- Aanspreekpunt voor ouders & leerlingen 
- Aansturing vakgroepen in het sociale domein 
- Portefeuillehouder PTA/PTO. Daarnaast critical friend van directeur ten aanzien van optimalisatie aansturing organisatie & organisatiestructuur. In MT de rol om de cultuur zichtbaar te krijgen en reflectie hierop in gang te zetten. 

Interim Teamleider bij Seyster College

2022 - 2023

Opdracht: 
- Realiseren van een veilige en professionele teamcultuur in de onderbouw 
- Het terugbrengen van gelijkwaardige werkrelaties en prioriteren van ontwikkelingen. 
- Het aansporen op het praten met elkaar in plaats van over elkaar. 
- Dagelijkse organisatorische processen inrichten 
- Portefeuillehouder onderwijskwaliteit, instroom & zorg 

Opleidingen

Pedagogische Wetenschappen en onderwijskunde – Radboud Universiteit Nijmegen

2000 - 2004

VWO - Het Assink te Haaksbergen

1993 - 2000

Eigenschappen

  • Warm & betrokken
  • Empatisch & Open
  • Analytisch & Doelgericht
  • Betrouwbaar
  • Waarderend, positief & open
  • Luisteren & verbinden
  • Samenwerken