Help jij mee met verbinden (op de socials)?

Deel, like en reageer!
Hoe doe je dat precies? Like, reageer en deel de video die op LinkedIn, Facebook en Instagram verschijnt. Zo wordt die ook zichtbaar in je eigen netwerk. Tag connecties bij naam, zodat zij hetzelfde kunnen doen. Hierdoor wordt het bereik nog groter.
Zo maak je niet alleen House of Talents meer zichtbaar, je werkt ook aan je personal branding.
Gebruik ook de volgende hashtags:
#waarinterimexpertsthuiskomen #expertise #midlancemodel #verbinding #midlancen #expert #interimopdracht
Meer weten over de campagne?
Een marketingcampagne omvat meestal een reeks directe of indirecte communicatie uitingen via één of meerdere marketingkanalen. Dat doen we natuurlijk ook met verschillende kortere en langere video's! Hierin staat het thema verbinden centraal. Dit is 1 van de pijlers van het midlance model.
Alle video's zijn aangepast op het kanaal waar ze op te zien zijn. Zo zie je op Instagram kortere video's dan op LinkedIn, met quotes die de gebruiker van dat kanaal meer aanspreekt.
SAMENGEVAT:
Doel: Vergroten van de naamsbekendheid van House of Talents en de domeinen bij onze doelgroepen.
Waar: Op verschillende social media kanalen: LinkedIn, Instagram, Facebook en Google.
Looptijd: vanaf nu tot half januari 2024
"Ik kwam voor een kennismaking maar ging weg met het gevoel, hier wil ik werken!"
Liliane Janssen / Expert Project & Change Talents
